Ikea

Idag har vi haft schemadag på jobbet så det har varit ok. De enda dagarna som inte känns så tunga att gå dit är när vi har schema. Övriga dagar vill jag bara dra täcket över huvudet och fortsätta sova.
Jag körde hem Maria idag och efter det åkte jag en sväng till Ikea. Hade lovat o kolla om några bra hyllor o skåp till FoS då vi ska börja sälja lite mer saker där. Sen blev det ju till o kika lite till hemmet oxå. Köpte en pläd, doftljus,lampfot, lampskärm, 2 växter, kuddfodral, en skål.... Allt gick i färgerna grönt och vitt. Kände för att föra in våren lite nu tills mannen kommer hem på torsdag. Tänkte även kolla imorgon på gardiner då jag inte hittade ngt jag ville ha där inne. Köpte även nya sängkläder, magnet/griffeltavla, lådor o lite annat smått o gått. Hade ju inte tänkt mig handla så mkt men oj vad jag kunde ha shoppat mer... Lite tung blev kassen.
Nu är jag ledig i tre dagar och har imorgon o på torsdag  tänkt o städa lite o göra fint här hemma samt handla. Vill ju ha lite i ordning här hemma tills mannen min kommer hem igen.
Nu ska jag fixa det sista för kvällen o sedan stupa i soffan o titta på House. Har ju åkt på en ny förkylning igen så jag är såååå trött.
Ha de´

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

Hejhej, jaaaa IKEA e bara så himla bäst! Kan jugå där en hel dag! Gillar IKEA i Kalmar, Lagom stort och på ETT plan. Här är det alldeles för stort och x antal våningar så man bli alldeles snurrig. Tro det eller ej men det är världens största IKEA vi har. Lite coolt. Men jag har varit i Kalmar 1 ggr och gillade dte skarpt! Blir mycket shopping när man e där, men kul e det! Hoppas ni får dte mysigt när R kommer hem! Förstår att du o barnen saknar honom (och han er såklart!)



Puss

2009-03-25 @ 13:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0