Dagen

Morgonen startade ganska tung efter en natt med dålig sömn. Har haft mardrömmar inatt så jag vakanade redan efter en timmes sömn och sen var det svårt att somna om. Hade drömmar från filmen Hannibal, som jag inte ens har sett=S Hur det nu går ihop. Jag vet att mannen tittade på filmen härom kvällen och berättade om handlingen så det kanske var hans fel att jag drömde om den...

Morgonen förflöt ganska bra och lillan är ganska lugn i sitt humör, inga större utbrott än i alla fall. Fick hjälp av pappa med hunden på morgonen idag. Skulle precis ta på mig skorna när ngn rycker i dörren och fiffla med nycklar. Tur att jag vet att pappa var ledig annars hade jag nog blivit rädd. Han kom ner för att erbjuda sig o ta Ricco så då kunde jag börja med frukosten till barnen istället. Tack pappa!

Vi var och lämnade Hampus i skolan för 1 1/2 timme sedan och därefter har jag faktiskt börjat plocka i ordning lite här hemma. Satte på skivan med melodifestivalslåtarna på hög volym och sen är det bara att köra igång. 

Kände mig lite bitter imorse och tveksam till allt med Rogers resa men nu känns det bättre igen när man tar för sig saker och greja lite. På ett sätt känns det ok och vi vet att vi kommer att klara det men på ett sätt känns det tyngre än väntat.
Satte mig igår kväll o planerad dagens "att-göra-lista" samt matlista för en vecka och även inköpslista. Måste strukturera upp mitt liv lite nu för då vet jag att det känns bättre sen.

Saknar dig älskling och längtar tills du kommer hem på fredag.
Puss o kram

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0