Bra dag

Idag har faktiskt varit en ganska bra dag. Fick sova lite längre på morgonen, det var skönt=) Sen åt vi frukost och plockade lite. Sen gjorde Hampus sin läxa. Efter detta ringde mina föräldrar och undrade om vi skulle följa med på promenad så det gjorde vi. Nästan 2 timmar traskade vi runt och Hampus cyklade. Det var lite kylgt men så skönt o röra på sig och få lite frisk luft. Därefter vankades det middag och hundpromenad. Kl 16 begav jag mig hemifrån ner till Friskis för att bli Vuffad
 ( värduppföljningssamtal). Hade pratat med Jenny innan om att vi skulle testa Steppen idag och så blev det. Direkt efter samtalet började Step. Det var så länge sen jag var på det och det märktes vill jag lova. för jag snurrade åt fel håll, snubblade över brädan ibland och var helt slut!!! Ganska kul var det men svårt och jobbigt.  Känns ganska bra idag att ha både promenerat 2 timmar och tränat 1 timma. Inte illa för att vara lilla jag. Kvällen försvann ganska fort med kvällsmat, dusch, saga o nattning av barnen. Nu ligger dom och jag är på G och duscha av mig. Väntar bara på att tvättmaskinen ska stanna så jag får hänga jeansen och gå och gå och sova för jag är helt slut! Har packat väskor och plockat fram kläder för morgondagen då det blir en tidig morgon för jag jobbar och tänka sig, barnen är friska=)
Hoppas er söndag har varit en skön söndag
Natti

Vad har du på hjärtat?
Postat av: linda i sthlm

va duktig du är som håller igång så där. Önskar jag haft lusten att göra likadant. Kramis

2009-03-23 @ 20:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0