Urusel sömn=(

Blir snart tokig om jag inte får sova riktigt. Jag är nog vaken lika mkt som jag sover om natten vilket naturligtvis ger mig huvudvärk om morgonen samt en tråkig trötthet och nedstämdhet. Man försöker hålla humöret uppe men nu börjar bristen på sömn ta ut sin rätt. Varför sover jag inte då kan man undra?  Jag måste ligga på sidan för att kunna sova och nu sedan några veckor behöver jag ha en kudde mellan knäna annars trycker det på i lilla bebismagen och ger ett obehag o småont. Detta innebär ju att varje gång jag ska vända mig om i sängen måste jag få med mig kudden till andra sidan. Detta gör att jag vaknar varje gång jag ska vända mig och det är ett antal ggr/natt! Vissa nätter är det ju oxå dags o springa på dass o kissa. En annan orsas som är självförvållad är ju att sedan Roger åkte så får våra 2 barn sova hos mig då jag inte vill sova ensam. Förr kunde bara Hampus sova hos mig när Roger jobbade men nu är ju lillan så stor så hon oxå vill sova hos mig och jag kan ju inte bara neka den ena. Vissa nätter ligga de stilla och det går bra. Vissa nätter stökar båda två med att rulla runt o sparka lite hej vilt o prata i sömnen vilket innebär en pissnatt för mig. Får nog ta en natt sedan när lillans rum är färdigt o se om jag kan sova ensam, iså fall blir det nog nån enstaka natt ensam i sängen=)
Nu ska jag käka lite lunch.
Ha en bra dag

Vad har du på hjärtat?
Postat av: linda

oh ja, det e superviktigt att sova bra. Jag kan tillexempel inte ha både Alexander o sebbe i sängen samtidigt. Jag sover som en kratta så nutti bökar o har sej hela natten...du får smyga o lögga dej i nåt av barnens rum när de somnat. Hoppas det löser sej, puss

2009-06-21 @ 00:33:27
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: Till Linda

Tyvärr är ju mitt bekymmer att jag inte vill eller kan sova helt ensam. Hade jag kunnat det så hade jag inte låtit barnen sova i min säng varje natt. När lillans rum är färdigt ska jag testa en natt i min ensamhet i min säng men jag lär väl inte sova då heller=( Men inatt har jag sovit hyfsat i alla fall=)

Puss o kram

2009-06-21 @ 10:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0