Sicken otur!

Har  nu lyssnat på Tomas Ledins nya album villet som vanligt är en skiva i min smak. Tomas= sommar. Fick då en tanke på att han kanske faktiskt kommer till slottsruinen i år så jag slog fram på datorn o hittar att han ska hit den 15 juli! Så jäkla typiskt då min älskade R kommer hem 16 juli! Hade ju varit skitmysigt o överraskat honom med en tur dit o picknick vid slottsruinen till härlig musik o bara myst vi två en kväll. Men,men inte mkt o göra åt. Tror ju inte att Tomas flyttar sin konsert en dag för min o Rogers skull=S. Får väl höra med mamsen kanske om vi ska ta en tur över o bara njuta en kväll utanför ruinen.
Nu ska jag fixa hunden lite innan vi ska till veterinären.
Håll tummarna för oss kl 14.00 idag.

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0