Kalla kårar...

Vad jag blir ledsen o arg när jag läser sånt här. Kan inte begripa hur man kan göra ngt sådant på ett litet barn. Får kalla kårar i kroppen o tårarna bränner bakom ögonlocken av bara tanken på att ngn skulle skada mina små älskade barn. Tänk om man ändå kunde finnas vid deras sida 24 timmar om dygnet för att säkert veta att inget händer dem. Det finns inget större än kärleken till sina barn.
Jag älskar er mina små underbara barn! Ni är det finaste som finns!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Lenia

Usch, vågar inte ens öppna länken... =(

2009-06-27 @ 22:00:59
URL: http://minafinaunderbara.blogg.se/
Postat av: Linda

så jäva tragiskt. Att sånt får hända??? Mår så dådligt när jag läser sånt där. Stackars liten...

2009-06-28 @ 13:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0