Dagen

Vaknade tidigt imorse igen och målade sista väggen i lillans rum. Dock är det bara målat en gång så alla väggar ska målas en gång till=S Vi käkade sedan frukost o gjorde matlista o inköpslista o drog sedan ner till stan för att veckohandla. Inte alltid så populärt men det gick bra. Sedan har det varit det vanliga med tvätt o hundpromenader o mat. Dagen har ändå varit bra men jag känner idag efter flertal sena kvällar o tidiga morgnar samt värmen att jag är helt slut. Tänkte faktiskt bara vattna blommorna ute, ta in sista tvätten o kissa hunden o sen ska jag krypa ner i sängen. Imorgon ska vi på marknad i Algutsrum på Öland. Skönt o ha ngt o åka iväg på ibland. Dagarna går fortare då o snart så har de sista veckorna flugit fram tills R står här hemma igen med oss i sin famn=) Hade några bilder sen vi var hos jojjo i måndags samt från igår när lillan o jag åkte tufftuff-tåget aom jag lägger in här.
Ha en fortsatt trevlig kväll
 
Lillan helnöjd i solen när man kan doppa sig i poolen=)
 
Hampe skiner som en sol som alltid=) Barnvaktar även lilla Selma, min duktiga pojk=)

Med en glass i handen är vi redo för en liten tur med tufftuff-tåget=)


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0