Dagarna flyger iväg...

Jag hade ju lovat min älskling o skriva lite igår o lägga in lite bilder men jag vet inte vart dagen tog vägen igår. Hux flux så var det ju kväll. Kändes som jag var på språng hela dagen o så var det nog. Idag blir det i alla fall midsommarlunch hos mina föräldrar. Ev blir det en liten tur ner till Qvarnaslätt för en svängom med de lurviga kring midsommarstången. Därefter ska jag o barnen fortsätta eftermiddagen o kvällen hos våra vänner Johanna o Jonas så barnen får leka lite o jag kan sitta o snacka lite skit=)
Idag fattas mig min älskling ännu mer. Vill så gärna ha honom hos mig och kramas lite. Han lovade att ringa i alla fall idag så jag väntar på det=)
Lägger in lite bilder från sista dagarna här hemma med mina busbarn. De hade cirkus för mig häromkvällen med lindans och prinsessdans, hamster som red på en farlig tiger m.m. Riktigt underhållande=) Igår var även Felicia med dagis och sjäng på ett äldreboende och det är alltid så uppskattat av de äldre när de kommer. De har varit där både vid lucia o påsk nu.
Hoppas ni alla får en trevlig midsommar idag!!!

Så jäkla typiskt! Nu fungerar det inte att ladda upp bilder!. Får bli ett inlägg med bara bilder nästa gång.
Kram så länge.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Louise

Glad midsommar till dig och barnen :)

2009-06-19 @ 11:09:17
URL: http://systerlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0