Snart hemma=)

God morgon på er allesamman=) Inatt har jag sovit ganska gott faktiskt så det känns som en bra start på dagen. Barnen sover än men så fort de har vaknat så ska jag upp på vinden och kolla om mitt bälte jag fick när jag hade foglossning när jag väntade Hampus. Min rygg krånglar så jäkla mkt nu och ibland gör det så sjukt ont. Det är bara o bita ihop. Halva resan är ju snart gjord och bebisen ger sig till känna mer o mer med sina buffar=) Så underbart o känna när den vaknar om morgonen och man känner sig faktiskt mindre ensam oxå när den lill* sparkar.
Pratade med min älskling igår och idag är sista dagen som han ringer från Afghanistan denna gången för imorgon bitti så reser han hem till oss!!!! Så nästa samtal efter ikväll kommer att bli när han befinner sig på Arlanda=) Tänka att det då har gått 10 veckor och 2 dagar sedan han åkte. Egentligen så går tiden fort och vi har nu det värsta gjort. Nästa omgång är han iväg 6 veckor ju och det känns inte lika jobbigt om än skit just då när han åker men avsked är aldrig kul, men det ska vi inte tänka på nu. Nu har vi snart 12 härliga, underbara dagar fulla av kramar o pussar o kärlek=)
Nu ska jag ta mig en Activia-yoghurt innan barnen kommer och städa lite på toan nere tänkte jag.
Ha en skön dag

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Maria

Åhhh jag blir så glad för eran skull! Ni kommer få de UNDERBART! Helt sjukt när man varit iväg från varandra så länge och sen få ses, finns nog ingen bättre känsla. Jag har inte heller sååå länge kvar nu även fast de känns som att dagarna bokstavligt talat släpar sig fram men men.



TÄNK två ynka dagar, TVÅ!!! Tänk när de stod 56 dagar kvar på din msn, shit vad tiden gått! Galet.. haha.

2009-07-14 @ 12:12:26
URL: http://slaria.blogg.se/
Postat av: Louise

Vilket sammanträffande att din man kommer från Hällevik :) Jag hade jättekul på lägret! Hur gammal är Rogers dotter då?



Va kul att han kommer hem imorgon! Jag blir lite avis ;) Men jag har bara 3,5 vecka kvar tills Jonas kommer hem en sväng. Längtar! Hoppas ni får underbara dagar tillsammans!

2009-07-14 @ 13:58:16
URL: http://systerlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0