Perfekta barn=)

Ikväll är mina barn helt perfekta( det är de förvisso alla dagar). Vi var hos mina föräldrar en liten stund i em o när jag säger att vi ska gå hem så plockar lillan direkt ihop sina saker o storebrorsan hjälper till. Hampus öppnar deras grind o säger
: Damerna först=) Sedan går vi hem tillsammans hand i hand alla tre. Därefter hjälper de mig båda o dukar. Hampus tar sedan Felicias glas o ber henne blunda. Han viskar sedan till mig att han ska byta det till hennes prinsessglas som hon älskar. När han då ger henne prinsessglaset blir hon så glad så hon går fram till honom o kramar honom hårt=) När maten sedan är klar så  serverar Hampus drickan, först till lillasyster med orden: Till min bästa lillasyster. Som svar får han: Du är min bästa storebror=) Sen serverar han till mig med orden: Till min älskade mamma. Vi äter sedan under lugn o ro och ha riktigt trevligt o båda barnen är nöjda med dagen. Allt känns bara så bra ikväll och det enda som saknas är vår älskade R! Men nedräkningen är ju i full gång och bara 12 dagar återstår=)
Nu ska jag plocka undan efter maten o sedan ska vi ta fram lite gottis.
Ha en trevlig fredagskväll

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny Melin

Guuud vad mysigt! Vilka goa ungar du har.

2009-07-03 @ 20:05:20
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se
Postat av: Jessica T

Håller med föregående inlägg. Det är precis såna ungar man vill ha.

2009-07-03 @ 20:11:32
Postat av: Svar till Jenny o Jessica T

Ja, det är så underbart o se när de tar hand om varandra på det sättet=)

2009-07-03 @ 20:20:24
Postat av: Linda

men oh va söta!!! raringar!

2009-07-03 @ 23:50:49
Postat av: Anonym

Det är ju inte utan att man blir lite förvånad, men de har ju en väldigt artig pappa i och försig! hoppas de sköter sig lika bra de sista dagarna jag är borta så att jag får en glad och positiv familj under min leave om några dagar! älskar er! puss o kram

2009-07-04 @ 14:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0