Jag blir galen!!!!

Nu är jag så förbannat trött på dessa jävla sjukdomar!!!
Felicia hade ju åter hög feber imorse och var så jävla risig igen så hon och jag for ner till Vc på förmiddagen. Troligen bara en virusinfektion på henne så det blev hostmedicin o avvakta. På mig hörde han rossel på ena lungan samt tät i luftrören så det blev en påse gott o blandat med medicin till lilla mig.
Nu under kvällen så ropade Roger på Hampus men fick inget svar. Han går då upp till hans rum o hittar då Hampus  vilandes i sin säng, nerkrupen med alla kläder  på.  Jag kollar då tempen och tror ni inte han feber igen efter att ha varit feberfri tisdag o onsdag!!!!
Han har ju varit i skolan idag o där var det inga konstigheter utan fröken sa att han varit pigg o det var han ju både tisdag o onsdag när han var hemma oxå men idag igen feber alltså!!!!!!
Jag blir så trött så jag blir gråtfärdig!!! Jag får ju ingen chans att kurera mig själv när barnen är sjuka o mannen jobbar. Ja visst, Roger skulle kunna vabba men då förlorar vi ännu mer pengar o det går inte. Jag är sjukskriven över helgen oxå så det blir minus en del redan där=(
Dessutom har jag fått en stor jävla finne på hakan o en på kinden så man känner ju inte sig fräschare när man tittar i spegeln!
När ska allt detta ta slut?! Jag vet att det bara är bagateller med infektioner jämfört med vad andra har för bekymmer men just nu känns det lite väl mkt här hemma nu då vi även hade magsjuka vid nyår oxå.
Jag vill ha lite friskhet här hemma nu så jag kan komma igång med träning o fortsätta i vardagen med friska barn o allt vad det innebär.
Ville bara  skriva av mig lite frustration o deppighet. tur jag har en man som håller humöret uppe här hemma nu.
Hoppas ni är friska runt omkring nu
Tjaou

Vad har du på hjärtat?
Postat av: linda

men usch då hjärtat, att ni aldrig blir friska snart då!!! Eländes elände!!! Tänker på er, puss

2009-01-24 @ 21:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0