Dålig på o blogga igen...

känner att jag är inne i en period då tiden bara rusar när man väl är hemma o drygar sig när man är på jobbet vilket leder till att bloggen blir lidandes just nu.
Känner mig  oxå rätt deppig just nu då jag inte trivs med mitt jobb och verkligen vill hitta ngt annat, men man är ju så begränsad när man har läst till ssk och bara jobbat inom vården. Inte lätt o hitta ngt annat jobb utan ngn utbildning då=(

Funderar på att kanske läsa ngt ytterligare men då är ju frågan till VAD?! Vet ju inte riktigt vad jag vill göra. Skulle vilja prova lite olika saker innan man pluggade vidare men så enkelt är det ju inte. Kanske det är ssk jag vill arbeta som sedan igen men just nu vill jag göra ngt annat. Ska bara komma på vad oxå. När man sedan nämner att man kanske vill göra ngt annat så blir en del chockade och undrar om man verkligen ska lägga sin utbildning åt sidan... Varför måsta man göra samma sak i 44 år????!!!!!! Det är ju ingen som tar min utbildning från mig bara för att jag jobbar som ngt annat!

Idag har vi även haft möte på jobbet vilket gick som det brukar=S En lång dag idag och nu är jag helt slut och orkar inte ens sitta vid datorn längre utan ska lägga mig i soffan och deppa lite hos Roger.
Kram på er

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0