Dagens...

Trevligaste: Ett litet besök hos min mormor o morfar då barnen var hos kompisar.

Längtan: Samtalet från mannen min.

Tråkigaste: Mannen kom inte tillbaka till campen utan vi fick bara ta ett snabbt samtal istället.

Mat: Fläskpannkaka till lunch och kyckling, ris o sås till middag ( önskemål från barnen)

Glädje: Hittade Felicias borttappade örhänge som hon fick av pappsen vid första leaven.

Måsten: Valla hunden X flera.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Helen

Hejsan.

Hittade din blogg via facebook.

Min kille ska snart också åka till Afganistan så därför söker jag efter någon som varit med om samma sak.

Jag ska läsa runt på din blogg lite och se hur du klarar vardagen.

Ha en bra dag.

Kram

2009-08-15 @ 09:46:57
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Helen

Tack snälla för svaret.

Min kille börjar sin utbildning i morgon och åker till Afganistan i början av december.

Just nu känner jag bara panik inför det som ska komma .

Antar efter att ha läst din blogg att du förstår vad jag menar.

Vilken härlig familj du verkar att ha.

Ha det gott.

Kram

2009-08-15 @ 19:29:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0