Så jävla irriterande!

Inatt vid ca 00:30 så vaknade jag av att grannens hundar var ute i trädgården o skällde! Tystnade fort men hur lätt var det o somna om!!!  Sedan vid ca 06:40 i morse vaknar jag åter av att hundarna är ute o skäller på folk som cyklar förbi deras trädgård!  Så irriterande när man är ledig och ska behöva vakna både på natten o på morgonen av skällande hundar!!!!!
Näe, vet man att hundarna skäller då följer man med dom ut i trädgården o tar in dom direkt när de gjort sina behov eller så släpper man inte ut dom alls så tidigt eller mitt i natten för den del!
Bor man i ett bostadsområde måste man ta hänsyn till sina grannar tycker jag i alla fall.
Nu ska jag fixa lite frukost då även Hampus har vaknat till liv nu=)
Ha en bra dag!

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0