Jag ska städa hela världen lilla mamma...

Det är väl vad jag har gjort hela dagen idag.  Jag tänkte jag skulle städa igen till mannen kom hem. Denna gången tänkte jag börja på ovanvåningen och i barnens rum. De har verkligen slarvat med sina rum den sista tiden. Så stökigt och massa skräpleksaker hit o dit. Jag började o röja i Hampes rum och blev dessutom sugen på o möblera om så det gjorde jag. Hans stora loftsäng flyttades samt en bokhylla. Kan säga att hela röjningen och ommöbleringen samt städningen   tog hela dagen. Jag är helt jäkla slut. Nu röjde jag dessutom en hel del bland hans leksaker som inte leker med och slängde i sopsäcken. Nu har jag precis satt mig i soffan o slängde på tv:n. Inte mkt att se men det fick bli "Rent hus" och fy sjutton vad äckligt en del har det. Jag får panik över hur det ser ut här hemma ibland men det är ju helt sjukt skitit hos dom!!!! Känns som det börjar krypa på mig när jag tittar på programmet bara.
Imorgon ska lillan gå påskakärring med dagis på ett pensionärsboende o sjunga lite. Min älskling kommer hem imorgon kväll och jag längtar så!!!!
Dags o släppa datorn o slappa lite innan sänggåendet=)
Go kväll

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0