En lugn kväll vid tv:n

Japp, det ska det bli. Ungarna ligger nu , mannen min jobbar o jag tänker faktiskt sätta mig i soffan o titta på Idol. Har en kyld cola o kanske ngn godisbit ligger o lurar på mig nånstans:)
Pratade med min barndomsvän tidigare ikväll o det känns så bra att vi funnit varnadra igen):) Hon är alltid så lätt oprata med, synd bara att hon ska bo så långt bort. Hade gärna haft henne närmre=)
Saknar dig Linda.

Nehe, nu börjar det snart så det är lika bra o bänka sig i soffan.
Ha en fortsatt trevlig kväll

Vad har du på hjärtat?
Postat av: linda

Naaawwww, va söt du e gumman!! Önskar också att vi bodde nämare varandra, men vi har ju kontakt ändå!! Och det var såååå kul att komma hem till dej i somras!!! Tänker på det ibland. När vi gick där i Pukeberg i somras...Puss på dej

2008-09-26 @ 00:31:13
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0