Ullaredsresan...

För snart en vecka sedan var jag, mamma o min svägerska i Ullared=). Som vanligt blev det en lååååång dag. Mamma o jag är vana vid det men stackars svägerskan som är så rask fick nog drälla runt en stund i väntan på oss. Denna gången hittade jag en del kkläder faktiskt till både Hampe o Felicia. Trots alla timmarna vi var där hann jag inte titta på allt=S Vill åka dit igen om ngn månad. Får se om jag kan lura med mig mamma en gång till=)
Nedan lite bilder från resan o inköpen. Handlade ju mer än det som är nedan men jag kan ju inte lägga in allt=)

Min svägerska som är lycklig innan ingången till Ge-Kås trots regnet=)

Svägerskan efter shoppingen. Ser rätt pigg ut i alla fall trots en låååång dag och Theolängtan hon hade=)

Mamma som är sååå hungrig=)

Lyckades fånga en underbar regnbåge på hemresan=)

En tröja med Milla samt tillhörande kjol och en söt kofta till lillan=)

Tre tuffa par jeans till lillan. Tur man hade måttbandet med sig för de passar perfekt=)

en söt lila klänning-kofta aktigt till lillan förstås=)

En tuff kjol

Tre snygga jeans till HAmpe

Några enkla tröjor till lillan

Några tröjor till HAmpe

En  luvjacka till Hampe

Overall och skidställ till lillan

Skidställ till Hampe

En vinterjacka till Felicia



Vad har du på hjärtat?
Postat av: mia

nu blev jag oxå sugen på att åka till Ullared!! =)

2008-10-06 @ 15:42:45
URL: http://egal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0