Sjuk=(

Sitter här alldeles hängig=(
Det började i fredags med att jag lät som en kratta på rösten. I lördags lät jag ännu kraxigare men kände mig ok för övrigt. I går när jag vaknade så hade jag i princip ingen röst alls utan fick verkligen ta i från tårna för att få fram ngt ljud. Jag som skulle jobbat på kvällen med sjukvårdsrågivning på telefon fick ju bara ringa o sjukskriva mig=(
Kan ju inte sitta o prata i 7 timmar när jag inte har ngn röst. Låg o vilade en stund igår , hade lite feber igår o ont i kroppen. Idag har jag oxå sovit en stund då Roger tog lillan med sig o handlade medan hampe var i skolan. Ska  vara hemma från jobbet imorgon med då jag troligen haft feber idag oxå och en jäkla huvudvärk. Känner mig verkligen helt slut hela jag=(

Hampe tappade en tand till idag så nu har han det där ursöta tandlösa leendet som små barn får. Han har inga framtänder uppe nu o en tappad tand nere. Tog ett kort på honom ikväll där han förvisso ser helt galen ut men där han visar stolt sin glugg=)
Nu ska jag slänga mig i soffan för nu orkar jag inte mer
Trevlig kväll på er

Min galne pojk med sin stora glugg=)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0