Så härligt

Sitter i soffan ensam, barnen sover, mannen jobbar. Jag har förberett allt inför morgondagen, dammsugit, köket är färdigt. Med andra ord kan jag bara slapp tills jag lägger mig å det känns så skönt=)
Har precis tittat på "sjukhuset". Underläkaren Joel på barn är ju helt underbar=) Han är rätt man på rätt plats=) Skönt o se såna läkare för omväxlings skull.
Nu börjar "Bonde söker fru" så det ska jag oxå kolla på ikväll=). Riktig tv-kväll idag för en gång skull=)
Trots huvudvärken o min kraxande röst känns det bra ikväll=)
Hoppas er kväll är lika skön
Kramis

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

Hej hjärtat, har inte varit så aktiv på blogg.se på ett tag nu, varken på min egen eller andras. Men nu har jag läst ikapp lite. va duktig du e på att blogga. Hoppas du vet att jag finns för dej gumman! PUSS Linda

2008-11-06 @ 19:24:01
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0