Lite pyssel=)

Nu har ännu en helg o en måndag gått. Shit vad tiden går. Sist jag skrev så skulle jag spela "kampen mellan man och kvina" och jag vill bara säga till alla att vi kvinnor är BÄST!!! JAg spöade mannen min 2 ggr på raken o det säger väl allt (eller)
I söndags var vi ute på en mossplockardag hela familjen. Rogers dotter My har varit o hälsat på under helgen så vi tog en liten promenad innan hon skulle åka hem. Vi begav oss till skogen för at plocka lite mossa till mina mossbollar jag gjorde igår.

JAg  var igår på förmiddagen o hälsade på min väninnna Johanna så vi fick prata lite o Felicia o Isak lekte. PÅ em sedan ringde Viktor  ville leka m Hampus så då kom Jojjo hit o lämnade Viktor och även Isak ville leka en stund igen så hux flux var huset fyllt av små spöken igen=) När de lekte passade jag på att göra mina mossbollar som jag sedan har tänkt dekorera lite framåt advent o jul. Därefter gjorde jag även små glaslyktor som jag ställde ute på altanräckena där folket kommer in för att få det lite trevligt i mörkret.

Nu är jag på väg till jobbet men tänkte bara slänga in lite bilder från promenaden samt mina pysselsaker
Ha en bra dag mina vänner




Lillan o mannen på vägen hem

Mina hemgjorda små glaslyktor o mossbollar=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jessica

Hej vad fint det blev!

2008-11-27 @ 09:57:05
URL: http://jsundin.blogg.se/
Postat av: Linda

hej sötis, va fint du har gjort!!! Puss

2008-11-27 @ 11:14:33
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0