Host o snörvel...

Här hemma är det host o snörvel nu. Mannen ligger uppe o huttrar. Han är hemma från jobbet idag då han har hosta o troligen feber o mår skit helt enkelt. Jag har en jäkla rethosta som under natten samlar på sig lite slem som jag då nästan får spy upp om morgnarna. Barnen är väl de frisksate av oss trots lite småhosta o lillan en lätt förkylning. Hatar såna här perioder när man går o är halvkrasslig. Det blir så drygt o irriterande. Idag blir nog en plockadag. Nu ska jag fixa käk till barnen.
Have a nice day=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

hej gumman, nu e jag långledisg så jag kan hålla mej update med allas bloggar och även blogga i min egen blogg. Hoppas ni kurerar er snart! Jag har haft mitt och jag e på bättringsvägen. Nutti hostar men hoppas det inte ska bli värre. Stor kram på er och en trevlog helg önskar vi i Stockholm, PUSSISAR!!!

2008-11-21 @ 20:46:18
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0