Mardröm inatt=(

Igår eftermiddag när jag skulle ut o vattna så fick jag syn på en orm bland stenarna på tomten vid ena ingången. jaha, tänkte jag, nu har Hampus lagt ut sin leksaksorm men insåg ganska fort att den var alldeles för lång för att det skulle vara leksaksormen. Jag närmade mig sakta o såg plötsligt hur den lyfte huvudet. Shit, en RIKTIG orm!!! Vad skulle jag göra ?
Min sambo var ute o gick med hunden så jag var ensam m barnen. Ville ju inte bara strunta i den så den kanske kröp ner nånstans så barnen skulle råka ut för den. Grannens pojk kom vid staketet för att hämta sin boll och fick då syn på ormen. Han gick sen hem o berättade för sin pappa som sedan kom med spaden i högsta hugg. Har du ormjakt frågade han? Ska jag ta den åt dig? JAAAAA, tack sa jag. Ta ihjäl den oavsett var det är för orm! Han  kom in med spaden o ormen satte fart men till slut fick han tag i den o tog bort den från tomten. Fortfarande  osäker på om det var en huggorm eller en stor snok=S . Bort fick jag den i alla fall.  Men vad tror ni man drömmer om på natten då?! Jo, just det. ORMAR!!! Drömde att det var ormar precis överalt och den ena bet fast i min stortå o hängde kvar jättelängen då ingen vågade ta bort den=(
Usch o tvi för ormar!!!!

Annat kul som gjordes igår var att jag provade min brudklänning på riktigt första gången igår. Min faster kom ner i går för att kolla av längden o.s.v. Jag provade kläningen o mina skor o kände mig så FIN=D
Hon fick ta hem den o ska sy upp den en bit o sen ska jag få prova den nästa vecka igen en sista gång. Tänk, bara tre veckor kvar precis idag tills jag blir FRU Engelholm. Kan inte fatta att det är sååå snart.

En barndomskompis till mig gifter sig imorgon i samma kyrka vi gifter oss i. Tänkte att jag skulle åka upp dit o titta på hur vacker hon kommer att  vara=D
Hoppas verkligen att vädret är fint för dig Anna imorgon när du blir FRU=D LYCKA TILL!!!

Lilltösen har jag skickat upp till en kompis hon ville leka med. Tänk att hon har blivit så stor så hon är själv o leker med kompisar redan=)
Hampus tittar en stund på tv i lugn o ro för en gångs skull. Mannen jobbar till 19 ikväll så jag tänkte ta mig an badrummet o städa det lite grann.
Have a nice day//

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0