magsjuka...

Jaha, då var magsjukan här för att hälsa på oss. Hampus har nu kräkts 2 ggr inatt o jag har torkat och skurat badrummet 2 ggr, kört 2 maskiner tvätt och kört igång tumlaren en gång och bäddat rent en gång .  Hampus har dushat 2 ggr och här sitter jag nu och kan inte sova. Jag är ju helt klarvaken och bara väntar på när mina kräkningar ska börja.  Jag HATAR magsjuka!!! JAg kräks ju en gång extra bara för att det är så jävla äckligt!!!

vi hade ju idag beställt planka till nyår som vi skulle firat med våra vänner som låg i magsjuka över julen. Nu blir det alltså ingen planka eller trevligt firande med vänner vilket gör alla besvikna men det är inget at göra åt. Roger har oxå köpt en hel del raketer igår o idag som vi får se om de åker i luften nyårsafton eller till nästa år. Faan oxå, jag som trodde vi skulle klara oss. Hoppas bara att lillan klarar sig i alla fall. Roger är iväg och jobbar inatt och ska egentligen jobba imorgon natt oxå men det vet-i-katten om inte han får vara hemma. Jag lär väl åka på sjukan om inte annat o då måste ngn ta hand om barnen. Själv har jag ju bara sovit en timma hittills o lär väl dröja innan jag somnar igen. Hoppas bara att Roger har fått sova inatt så han orkar ta hand om barnen så jag får vila lite imorgon.

Vi har ju haft kalas här idag oxå så jag hoppas verkligen att alla klarar sig från detta nu, framför allt lille Theo som redan haft en magsjuka i början av december o behöver absolut inte ha en till.
Nu ska jag lägga ner huvudet på kudden o räkna får igen, men tyvärr är  väl spyor allt jag kan räkna just nu=(
God natt

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

men usch då gumman, vad trist med magsjukan!!! Hoppas ni slipper dte snart! God fortsättning på er, puss Linda

2009-01-02 @ 21:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0