Grattis vår älskade pojk på 7-årsdagen!!!

Idag fyller vår älskade son Hampus 7 år. Han har räknat ner till denna dagen på en egengjord almanacka=) Vi har kryssat varje kväll i ca en månad o äntligen kom den stora DAGEN!
Vi har redan haft kalas eftersom min bror med familj ska åka till Mexico på fredag så ville vi ju fira så dom kunde vara med men typiskt nog blev dom magsjuka=( Hoppas verkligen ni är krya nog o resa på fredag=)
Resten av släkten från min sida kom i alla fall o vi hade en trevlig eftermiddag o Hampe var såå nöjd med allt. Jag hade bakat en "dinosaurietårta" eftersom det var en av önskningarna till kalaset. Kan ju säga att jag gör ALDRIG om den igen!!!
Jag lägger in resultatet här nedan bland bilderna sen.

Idag har vi firat Hampus på morgonen med sång o paket. Efter skolan åkte sedan jag o Hampe till en av Hampes klasskompisar Tilde för att planera deras gemensamma barnkalas den 14/12. Tildes mamma hade gjort en marängtårta till Hampus idag så snällt. Barnen kom överens om att kalaset ska vara för hela klassen i simhallen med hamburgare o marängtårta.

Efter den lilla fikan så åkte vi hem en liten stund så han fick öppna paketet från Matte o Nilla o Theo och blev såååå glad över denna Omnitrix (BEN10-klocka). Sedan åkte vi ner till bowlinghallen o spelade en timme. Vi åkte därefter till leksaksaffären där Hampus köpte sig pokemonkort. Vidare sedan blev det McDonalds o sen hem då han ville spela nya Wii-spelet "Madagaskar 2". Detta tyckte han oxå var skoj. Mina föräldrar kom oxå ner o gav honom en liten peng idag oxå o fikade en kort stund. Vi bäddade sedan rent hans säng med nya Ben10-lakanen som han fick av mormor o morfar o han blev jätteglad för detta när han sedan la sig. Självklart skulle Omnitrixen vara i sängen när han sov=D
Det kändes jättebra o ha  en heldag med Hampe o göra saker som han önskade. Nu ligger han o sover nöjt. Själv ska jag oxå lägga mig nu eftersom jag ska upp tidigt imorgon då vi ska på utbildning i O-hamn imorgon=(

Natti på er

Visst kan man ha kul när man städar=)

Min sk "dinosaurietårta"

Min älskade son o jag



Yrvaken pojke imorse


Stolt "bowlingkille"

Lillan fick oxå bowla men hade lite hjälp av pappa då kloten väger mer än lillan själv (nästan i alla fall)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: linda

hej oh va fin tårta du har gjort!!!! IMPONERAD!!!!!! Värsta supermamman ju:) det låter som ni hade ni underbar födelsedag med hampus. Nu ska jag iväg o jobba natt men ville kika in o se på din blogg lite. Ha det fint gumman, puss

2008-12-05 @ 19:27:02
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: linda

hej igen, glömde säga att kortet på dej o hampe är superfint!!!!! Såååå fint!! Puss

2008-12-06 @ 20:11:46
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0