Så skoj=)

Igår var vi på bio med min bror o svägerska. V tittade på ARN o den var så bra men sorgligt slut=
Innan det så hade min man v arit i köpt et Wii-spel som vi hittade på Blocket. 7 olika spel o ratt o gitarr för ett kanonpris.
Bion var redan vid 15 så vi var hemma ca 17.30 så då köpte vi lite mat o sen kom brorsan m familj ner hit o så lirade vi Wii sports o det var såååå skoj. Vi spelade i ca 4 timmar innan dom tog lilleplutt o åkte hem. Min man o jag kunde inte slita oss från spelet så vi fortsatte med lite sport till o sen dror vi igång guitar hero. Snacka om sköj=) Vi körde på till 00:40 sen kallade sängen...
När lillan kom in idag vid 08:00 så gick hon o jag ner o fortsatte spela. SNacka om beroende=)
Min man är nu på gymmet o Hampe har sin kompis Viktor här så nu har jag kört lite guitar hero igen men fick lämna tv:n nu då dom ville pausa från lekandet o titta på turtles.
Ska fixa lite lunch nu till mannen kommer hem
Tjing pling

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0