P.s I love you!

Dagen igår var rätt mysig fast min man jobbar 2 dygn i sträck nu. Barnen o jag åkte ner på stan o tittade i leksaksaffären, köpte munkar o lördagsgodis. Det var barnens dag igår så det var lite småaktiviteter på torget så som ponnyridning, hoppborg, fiskedamm uppträde m.m. Hampe hoppade lite i hoppborgen o den tittade vi lite på uppträdet. På em var Hampe hos sin kompis Axel. Felicia o jag var ute o klippte gräset o strosade m Ricco. Därefter var jagoch hyrde film med barnen, Myrmobbaren samt P.S I love you.

Vi körde sedan runt Mc Donalds o köpte med oss mat hem. Vi satte oss sedan vid tv:n o åt o tittade på myrmobbaren. Ganska bra film tror jag barnen tyckte. Sedan la jag lillan  o därefter kröp Hampe o jag ner i sängen o jag satte på filmen P.S I love you. Detta var en av de BÄSTA filmerna jag sett på länge!!!! Jag skrattade o grät samtidigt. En film man blir både glad o ledsen av. En film som fick mig att längta efter min man o bara krypa in i hans famn...
Ni som inte sett den MÅSTE se den!!!

Idag blir det nog en slappadag med inslag av lite städning. Troligen en koll till på filmen=)


 

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0