Min lille charmör=)

Idag har lillfisen varit en timme själv på dagis. Jag stannade kvar ca 15-20 minuter i samband med att vi kom till dagis. Sedan sa vi hejdå och jag åkte hem en timme.

När jag ska hämta honom så är han ute o strosar i snön. Fröknar från andra avdelningar frågar om lilla Lowe var min pojk. Sen säger de att han är ju så charmig och go=) Blir man stolt då?! =P

Jag vet ju att han är en liten charmfis men visst värmer det mammahjärtat ännu mer när främmande människor kommer fram och är helt betagna i honom=)

Som ni förstår så hade det inte varit några bekymmer alls för honom att jag inte var på dagis utan han har varit helnöjd=)  Fast det visste jag ju redan=P

Nu sover han gott så nu ska jag passa på o fixa naglarna, hänga lite tvätt osv för sen ska jag m lillan till tandläkaren.

Happy valentinesday everyone! <3<3<3

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0