Mys imorgon=)

Har precis bokat bord åt älsklingen och mig på Restaurang Källaren Kronan i Kalmar tills imorgon kl 18=) Bara han och jag och en mysig middag, när hände det senast... Vi ska även gå på bio efter tänkte vi. Hade siktat in oss på Beck men det verkar som att den bara går på Sagabiografen så vi får se om det blir den i alla fall eller kanske "Flickan som lekte med elden". Spelar ingen roll för mig bara jag får sitta där o mysa med älsklingens hand i min så är jag nöjd om det så skulle visas Nicke Nyfiken=)

Nu ska jag fixa lite kvällsmat innan lillan ska i säng. Älsklingen har åkt på föräldramöte i Hampes skola och jag var innan dess på simskola med Hampe. Det är verkligen fullt upp denna vecka...
Ha en skön kväll

Vad har du på hjärtat?
Postat av: H

åh så härligt det låter! Mys nu riktigt ordentligt ikväll! :) Kram

2009-09-18 @ 11:34:46
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0