När som helst tack...

Varning för litet gnällinlägg, så ni som tycker att jag gnäller kan sluta läsa nu.

Ja nu får han gärna komma när som helst, gärna inatt=) De här sista veckorna är såååå tunga på alla möjliga sätt. Jag samlar på mig så mkt vätska, ca1-2 kg/vecka och det känns kan jag lova.  Utöver den fysiska tunga biten så blir smärtan värre vilket drar ner mig psykiskt. Kan lova att jag aldrig ska misstro ngn gravid som går med smärta av ngt slag då jag verkligen fått känna på vad det innebär denna ggn. Jag tyckte lillans graviditet var ganska tung att bära med mkt bök men jämfört med denna ggn så var den en piece of cake... Igår hade jag en riktigt dålig dag både psykiskt och fysiskt. Kroppen värkte i stort sett överallt samt att jag var så trött så jag bara ville att de skulle ploka ut min lille prins.

Idag har dock varit en bättre dag. Jag har haft lite julkänsla idag och lyssnat på julmusik nästan hela dagen samt städat i tvättstugan. Känns jätteskönt när man ser resultatet efter plockandet. Vi har dessutom handlat lite och även köpt tapeter till utsidan av nya väggen. Lillprinsens rum är ju redan färdigtapetserat så där ska det bara in lister samt en dörr o sedan inredas. Dock sover ju han i sin säng inne i vårt rum den första tiden så tiden finns ju o pyssla i hans rum=)

Nu har grabbarna i familjen åkt till sin ju-jutsuträning och kommer inte hem förrän om ett par timmar. Lillan sitter och plockar med stenar nsom jag dekorerat ett ljusfat med. Funderar faktiskt på om hon och jag ska ta ett litet bad eller kanske en vila i soffan vid tv:n.

Ha en skön kväll alla goa läsare.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenni

Kikar in och önskar dig lycka till! Förstår att det känns tungt nu den sista tiden och du har all rätt i världen att känna dig gnällig!

Många kramar!

2009-11-23 @ 21:59:57
URL: http://jenni80.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0