Världens goaste pojk=)

I morse hörde jag hur Hampe tassade upp. Anade att det var toabesök då han hade lite ont i magen igår kväll. När det hade gått en stund så ropade jag på honom men inget svar. Ropade några ggr till och då kom han upp o sken som en sol. Han sa att han bara var på toan när jag ropade och att det var därför han inte svarade mig.  Efter ett par minuter i sängen så måste han springa igen på toan men kommer ganska snabbt tillbaka. Säger att han mår bra o inget ont i magen. Han vill däremot ha frukost. Vi går ner och när jag kommer in i köket så är redan frukostbordet dukat. Min älskade lille pojk hade inte alls varit på toa 2 ggr för han hade varit nere o fixat fram alla frukostvaror samt dukat med tallrikar o glas o bestick så det var bara o sätta sig till bords imorse=)
Söta, underbara, älskade pojk=)
Älskar dig såååå mkt!!!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

men ohhhh man bara döööööör

2009-08-01 @ 19:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0