Strider inatt

Idag kan man åter läsa på försvarets hemsida att det inatt har varit strider mellan svensk-finska styrkan och afghanska upprorsmän. Ingen soldat har skadats vilket känns jätteskönt. Dock så känns det olustigt eftersom jag inte har en aning om R har varit inblandad i striderna. Vanligtvis har de sina distrikt men nu sista veckan har de befunnit sig på andra platser för att stötta upp vilket gör att man inte har ngn koll alls. Trorts detta så har jag lärt mig att hålla mig hyfsat lugn mot vad jag var i början när han åkte denna omgången. Minsta lilla som hände gjorde att jag blev helt hispig. Försöker har några kloka ord i huvudet som kommer från R:s chefs fru som själv är erfaren soldat: No news=Good news. Detta lugnar mig trots att R kanske inte hört av sig på några dagar. Hoppas bara att det lugnar sig lite nu så min älskade soldat får ta sig till campen och vila upp sig för oj vad han lät trött igår.

Miss you honey!

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0