Söndag morgon och redan vaken...

Det är lustigt det där med att inte kunna sova när man får sova. Hela veckan har vi ju traskat upp kl 07 och jag har varit jättetrött. Så när det var lördag morgon så tänkte jag att det skulle bli jätteskönt o få sova till det lite men tror ni att man sovar då?! Näe, då vaknar man redan kl 06 och kan inte somna om, delvis kanske för att grannens hund var ute o skrek kl 06:30. Låg i sängen o kämpade för att somna om men icke. sen vaknade lillan redan vid ca 07:50 och ville gå upp. Idag var samma visa. Vaknade själv innan kl 07 och kunde inte somna om så nu har jag suttit här vid datorn och kollat barnvagnar. Kan inte bestämma mig vilke jag vill ha. Jag har kollat på Akta Graco Trekko, Crescent M300 (tveksam till de små hjulen framtill), Hoco och Cango. Kollade lite på blocket på både begagnat och nytt. Har ju inte haft ngn begagnad vagn tidigare till barnen men denna gången när vi vet att det är sista barnet så kanske jag kan tänka mig det om man hittar en ren,fin o fräsch till ett riktigt bra pris. Tankarna snurrar i huvudet på en. Ngn som har ngt att tillägga om dessa vagnar så tar jag tacksamt emot denna informationen. Nu börjar suget i min mage och det kanske är dags för påfyllning av föda. Ska även passa på o steka revben på fm då jag sedan ska på Blingoparty till svägerskan i em.

Med förhoppningar om en bra o härlig söndag.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Knixie

Knorr tycker jag är bra...

Kolla på pippilotta.se och söl på knorr... jag har inte just den som finns där.. jag har en äldre variant som jag tycker är superbra :D

tycker den är bättre en vissa emajunga vagnar också.. men de är mjuklift ... inte hårdlift...

2009-08-30 @ 12:23:17
URL: http://knixie.com
Postat av: Svar till Knixie

Ok, ska kika på den. Tack för ditt svar:-)

2009-08-30 @ 12:56:17
Postat av: Jenny B

Hej! Kikar in här ibland. Har du funderat på en trehjuling så har vi en teutonia spirit som vi är supernöjda med. Är också tveksam till barnvagnar med "rollatorhjul" fram, klarar de verkligen snömodd och skogspromenader?! Hoppas allt är bra med dig annars! Vi ses kanske ngn gång framöver i Nybban!

Kramar Jenny

2009-08-30 @ 20:15:32
Postat av: Linda

hej babe, jag kan bara säga BUGABOO CAMELEON. Men det kanske inte är vad ni söker med tanke på att vi bor på så olika platser. I storstan e det perfa men skogspromenader är lite svårare om man inte har ett par extra "fasta" framhjul som man kan köpa till..



Annars vet jag inte så mycket mer än att Urban Jungle är bra för terräng..vi har en sån o har aldrig haft några som helst problem med snö/terräng.



Hoppas ni hittar nån ni trivs med, kram

2009-08-31 @ 14:36:52
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0