Sömnlös natt...

Ganska dåligt med sömn inatt tyvärr. Gick o la mig ca 22:30 och somnade ngn gång därefter. Vaknade sedan av en dröm 02:15. Därefter kunde jag inte somna om på flera timmar. Alla möjliga tankar for genom huvudet. Mkt kretsade så klart kring min älskade R som är ute o kör nu men även om allt annat möjligt i livet. Dessutom så sparkade  och vände sig den lille godingen i magen hur länge som helst vilket höll mig vaken en extra liten stund. När kl var 04 så började blåsan trycka på så det var lika bra o traska upp på toan. Tittade sista gången på klockan 05:10 och somnade sedan. Vaknade dock klockan 06:10 av att jag fick ett sms på  mobilen. Dock var det ett positivt sms som gjorde mig glad o lugn så efter en liten stund somnade jag om igen. Timmarna jag fått inatt är som sagt var inte så många o dessutom utslagna på tre sömnperioder så det kanske inte är så lustigt att man känner sig som ett vrak idag=)

Ska ta barnen o åka ner till stan en vända snart o dels köpa lördagsgodis men även byta ett par jeans som jag fyndade till Hampe igår men som tydligen var flickjeans=S Kan väl medge att jag inte kollade så noga utan slet till mig tre par i hans storlek.
Hoppas ni får en bra dag

Vad har du på hjärtat?
Postat av: LINDA

Haha unisexjeans nästa?

2009-08-01 @ 19:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0