Plugga på distans?

Lite sugen igen på o plugga ngt inom webbdesign/photoshop fast på distans. Kollade lite i våras men då var det så mkt annat på gång så jag skippade det då men nu har suget kommit åter. Dels för att jag tycker det är kul med photoshop samt att då får jag dagarna till att gå lite fortare tills R kommer hem och jag får göra ngt som jag tycker om. Gäller bara o hitta ngn kurs inom detta på distans. Vet ni ngn så maila mig gärna eller länka dit.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: gunilla

kolla med komvux om dom har webdesignutbildning i nybban , himlans bra kurs

2009-08-03 @ 12:30:22
Postat av: gunilla igen

http://www.nybrovuxenutbildning.se/index.php/kursutbud-mainmenu-26/data/58-webbdesign

2009-08-03 @ 12:31:51
Postat av: Linda

kolla på nätet, där kan du säkert hitta nåt. Lycka till, puss

2009-08-03 @ 14:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0