Ojdå...

Det var lillans ord kl 04:30 imorse. Hon väckte mig då för att hon ville ha papper för hon hade snor sa hon. Jag traskade in på toa och kom sedan tillbaka med papper. Tände lampan för att kunna se hennes lilla näsa men vad får jag se då... inte snor i alla fall. Näsblod! Hon hade levrat blod i precis hela ansiktet, lite i håret, på underarmarna, på magen o ena benet. Även lakan o kudde var blodfläckade. När hon fick se det så sa hon: Ojdå...Det blev en liten tur in till toan istället o tvätta av det värsta. Varför hon blödde vet jag inte, kanske fått en armbåge av Hampe i ansiktet när de sovit men hon hade inte ont i alla fall. Vi somnade om till slut och det blev en renbäddad säng idag igen=)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0