Gnällig=(

Ikväll känner jag mig lite gnällig=( Har sjukt ont i vänster ljumske,ben och rygg. Hoppas det inte fortsätter så här för då vet jag inte hur det ska gå att vara ensam hemma. Ibland när jag rör mig så bränner nästan tårarna bakom ögonlocken.
Dessutom så är jag helt ensam ikväll då barnen har åkt till Öland och bor hos mormor o morfar i husvagnen en natt. De har varit så spända över att få sova i husvagnen så det var full fart där nu när jag pratade med pappa för en stund sen=) Visst är det superskönt att få en kväll i lugn o ro för en gångs skull men samtidigt blir det så enormt ensamt att inte ha varken mannen eller barnen hemma nu på kvällen och natten. Får se om jag kan somna sen när sängen är tom bredvid mig. Huvudsaken mina barn har det mysigt=) Mina små älskade ögonstenar. De var lite bekymrade för mig då jag faktiskt skulle bli helt ensam men sen kom de fram till att jag faktiskt har Ricco=) Sötnosar=)

När jag hade lämnat barnen i em så körde jag förbi hos min kollega Maria. Kände att det var så länge sedan jag träffade henne så jag var tvungen o åka dit en stund, den stunden varade dock i 3 timmar=S Vi pratade och tiden bara rann iväg. Så trevligt o träffa henne igen. Tack för en trevlig pratstund=)

Nu ska jag slappa en stund i soffan innan det blir sängen.

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0