Första bröllopsdagen=)

Idag firar jag och min älskling första bröllopsdagen.... på flera hundra mils avstånd från varandra=( Kanske en ny tradition? Näe jag bara skojar.

Idag för ett år sedan var en av mina lyckligaste dagar då jag och min man fick säga ja till varandra i kyrkan. Vi hade en toppendag och jag var så stolt över att bli fru Engelholm. Trodde nog aldrig att vi skulle komma dit faktiskt men det gjorde vi. Det är så lätt att man skippa den biten när man väl har fått barn men det har alltid funnits en längtan av att stå brud åt min underbara man. Jag är så glad att vi har upplevt det oxå. Vi är inte rika på pengar men oj vad vi är rika på kärlek och omtanke och livet känns så underbart tillsammans med honom.

Min älskling skulle ringa hem idag i alla fall så får vi se om vi kan få en kväll för oss själva nästa gång han kommer hem så får vi mysa då=)

Jag älskar dig min underbara make och tack för detta första år som FRU Engelholm. Jag är så lyckligt lottad som får vara din fru och mor till våra barn. Din, nu och för alltid!!!





Vad har du på hjärtat?
Postat av: Åsa Nilsson

Gud vilka fina bilder och vilken vacker klänning du hade! // bebisjakt

2009-08-08 @ 12:07:19
URL: http://blommis86.blogg.se/
Postat av: Svar till Åsa

Tack så mkt. Klänningen kändes perfekt=)

2009-08-08 @ 12:24:00
Postat av: Anonym

Tack för inlägget älskling! Du rörde mig till tårar! :) du är den bästa hustru man kan ha och du kommer att få stå ut med mig i många år!! Älskar dig min sköna!

2009-08-08 @ 14:15:04
Postat av: fia

grattis i efterskott! väldigt vacker klänning du hade på dig, måste vara jobbigt och ha sin man så långt borta från dig, speciellt en sådan här dag!

2009-08-16 @ 09:59:12
URL: http://chipandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0