cool down...

Äntligen kan jag koppla av igen då min älskade man ringde hem nyss o bekräftade att allt är bra med dom. Mkt o göra o fortfarande på resande fort. Kändes så sjukt skönt o höra hans röst även om samtalet bara varade ngn minut. Det var allt som krävdes för att få denna tokan att varva ner o vara så hispig. Nu kan jag bli människa igen för denna dag=)
Tack älskling=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

hej vännen, jag blev också så orolig där ett tag men va skönt att R ringde och sa att de var ok! Mysigt att prata med dej idag. Kände att jag ville ringa dej när jag läste hur orolig du var...stor kram

2009-08-12 @ 17:57:15
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0