10 år

Idag har jag och min älskling varit förlovade i 10 år. Tänk vad tiden går. Den eftermiddagen 14/8-99 åkte jag o R till Kalmar slott . Vi hade med oss en picknickkorg och champagne. Sedan satt vi och mös uppe vid muren inne på slottet. Minns dock att det var lite kyligt men kärleken värmde=) Lite senare sen gick vi ut på restaurang och åt god mat. Denna kvällen var en av de bästa dagarna hittills i mitt liv och skulle bara visa sig vara en början till mitt nuvarande underbara liv.
Tack älskling för dessa 10 åren av kärlek som förlovade.
Längtar till din famn.
Älskar dig nu och för alltid.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

romantik på högsta nivå!!



Vi förlovade oss också vid Kalmar Slott, fast vid en liten brygga..vi blev ihop på den där lilla bryggan innan också,,blir det giftermål nån gång i framtiden så blir det ju där...Kalmar är så romantiskt!!!



Lycka till med alla åren i resten av era liv!!

2009-08-14 @ 18:21:33
Postat av: Teresa

Sv: Ja, men jag har namnet charlie lite i bakhuvudet också (: yes har fixat bloggen själv (:

2009-08-14 @ 18:41:45
URL: http://teresamattsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-08-15 @ 10:57:01
Postat av: Maria

Åh, romantik! Helt underbart att 10 år med minnen, händelser och mycket mer kan passera och att ni fortfarande är lika kära om inte lite mer. Jag hoppas och önskar att jag och Per får åtminstone de hälften så bra som er, för då får vi de helt fantastiskt :)

2009-08-15 @ 10:59:07
URL: http://s
Postat av: Maria

De va jag som skrev de förra alltså :)

2009-08-15 @ 10:59:28
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0