Snabbuppdatering

Några dagar sedan jag skrev nu så en snabb uppdatering på allt som inte hänt=)
Har jobbat som vanligt men vi har haft schema Maria o jag så det känns bra o gå dit. JAg tycker det är kul o sitta med papper o planering. Skulle nog tycka det vore kul o ha ngn form av kontorsarbete eller liknande. Får se nästa vecka då han lovade höra av sig från jobbet jag sökt. Håll tummarna för mig!!!

I går blev en mkt lugn kväll framför IDOL då vi båda jobbar dagen o sen hämtat My.
Idag har jag varit o handlat lite medan Roger var hemma med barnen. Hampus hade en kompis här o My hade min kusin Tilda här så det var fullt ös. Efter lunch så åkte My med Tilda in till Kalmar o gick på bio medan vi tog hunden o gick en promenad till ÖoB för att handla alufolie. Tänkte göra 2 mossbollar imorgon som pynt ute o då behövs alufolie. I em spelade jag o Roger " Kampen mellan man o kvinna" (tyvärr vann Roger första kampen) Vi har sedan rengjort alla djurburar o lagat lite god mat. Disken är nu undanplockad, barnen duschade o godiset framplockat=)
Nu tänkte Roger o jag spela lite till på kampen för nu ska jag besgra honom o försvara kvinnans heder=)
Ha en trevlig kväll allesamman
Kramis

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

hej hej, ja Johanna, du måste ju försvara oss kvinnor! Hoppas du vann:) puss

2008-11-23 @ 12:02:35
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0