Sommaren -08

Denna sommaren har bestått av mestadels bröllopsplanering men vi har även hunnit med små utflykter till stranden, High Chaparral och Ölands djurpark o umgåtts med barnen. Hampe älskade High Chaparral o båda barnen älskade ölands djurpark o ville åka dit dagen efter igen=D.
Sätter in lite bilder från sommaren o några till från bröllopet
Hampe värmer upp sig efter badet
Hampe värmer upp sig efter badet


Måste ju fika lite oxå=)

Hampe bland sina favoritdjur på ölands djurpark

Felicia i kalla vattnet på piratlandet, ölands djurpark

Familjen engelholm med Hampe som fotograf=)

syskonen engelholm

Felicia o hennes älskade Nalle fotad av storebrorsan Hampe

De lyckliga. Man o hustru i Göteborg på bröllopsweekend

Min underbara vigselring!!!

Min härliga svägerska o jag på min möhippa

Första kyssen som man o hustru=)

Skål älskling!

Hampe ståtlig som aldrig förr=)

Min underbara brudbukett=)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0