Hur hinner man?

Jag funderar ärligt på hur man hinner jobba heltid samtidigt som man har en drös med barn, hus och hund?! Jag har ju inte jobbat heltid sedan innan vi fick första barnet så jag börja komma lite i chocktillstånd över hur jag ska hinna med allt =/ Jag har ju tänkt att jobba heltid ett tag i alla fall så får vi se sen hur det blir.

Sjukdomarna har ju präglat vardagen här hemma sista veckan då Lowe var sjuk 5 dygn m feber, hosta och förkylning. Lagom till jag var ledig i måndags så fick jag feber ,halsont och förkylning. Idag har jag nog varit feberfri men känner mig fortfarande hängig. Dock ska jag jobba imorgon så det är bara o bita ihop. Imorgon ska jag på intro på ett boende jag inte jobbat på tidigare så man lär vara smått trött när man går hem. Dessutom har jag ytterligare ett par ställen jag ska gå på intro så det är bara hugga tag i att=) Fördelen är ju att det inte blir segt o gå på samma ställe i alla fall=)

Kom precis på att jag faktiskt var en av vinnarna till Linas matkasse=) Detta innebär att vi nästa måndag kväll får en matkasse hemkörd med varor och recept för fem middagar! Detta passar ju utmärkt när jag faktiskt jobbar 6 dagar nästa vecka. Då behöver ju inte gubben fundera på vad han ska laga för mat ;)
Har aldrig inhandlat detta tidigare så det blir kanon att få en kasse gratis o se vad det innebär. Kanske kan det vara en smidig grej att köra ibland?

Nähe mina vänner, nu ska jag plocka fram kvällsmat åt mina 2 stora barn som varit på ju-jutsuträning och snart stövlar in =)

So long ;)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Grattis till vinsten! Vi ska också testa Linas matkasse och den 4/4 kommer första leveransen=) Kram

2011-03-16 @ 19:19:25
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: caroline

jag vann oxå men de vill inte köra till oss =(

fick ett mail igår =( snyft bättre med familyfood de kör HELA vägen ut till oss =) haha det är toppen när man jobbar heltid så slipper man ett nästan två moment i vardagen =) hoppas det går bra på nya jobbet. Kram!

2011-03-16 @ 20:21:44
URL: http://trissitosar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0