Stolt över mig själv=)

Idag tänker jag skryta med mig själv faktiskt. Det händer inte ofta men idag känner jag mig lite stolt över mig själv. Jag har nu gett mig fanken på att jag ska träna bort mina överflödiga kilon samt att få bort min värk. Detta har resulterat i att jag denna veckan har tränat flera ggr redan=) I måndags glömde jag ju tyvärr skorna så det blev crossen 20 minuter men ack lite träning ändå=) I går körde jag afron 1 timme och idag har jag både kört gymmet en timme samt ett spinningpass en timme! Jag är mör i kroppen men glad o stolt! Jag har dessutom ändrat min kost. Jag häver inte i mig en massa smörgåsar utan tar en smoothie på morgonen. Väldigt noga med ett litet mellanmål både på förmiddag o eftermiddag. Äter dessutom alltid lunch och middag men lite mindre portioner. Kvällen brukar avslutas med en smoothie vilket helt har tagit bort mitt begär efter godis o cola. Händer väldigt sällan nu att jag dricker cola om vardagarna eller äter godis utan detta sker bara fredag och/eller lördag=)Detta är en stor förändring för mig och nu ger jag järnet! Det känns sjukt bra och som sagt, jag är STOLT över MIG SJÄLV!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny M

HÄRLIG känsla Johanna! Du har anledning att vara stolt! Till våren kör vi power-promenader! Kramis!

2011-01-19 @ 20:53:48
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se/
Postat av: Carro.s

Guttans :) du är kanon duktig, känn dig stolt!! Kram

2011-01-19 @ 21:14:44
URL: http://trissitosar.blogspot.com
Postat av: Carro.s

Guttans :) du är kanon duktig, känn dig stolt!! Kram

2011-01-19 @ 21:15:36
URL: http://trissitosar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0