En effektiv dag=)

Idag känns det faktiskt som att jag varit ganska effektiv, trots att vi startade lugnt med en frukost efter barnen åkt iväg. Vi planerade matlista och inköpslista och sedan åkte jag och storhandlade medan r o L la sig för att vila ett par timmar. Efter det passade jag på att åka upp till gymmet en stund innan det var dags att hämta hem de stora barnen. Drog igång ett pirogbak kombinerat med middagsfix=) Vi åt en härlig torskgratäng med potatismos som var supergott=) R åkte sedan iväg för att jobba inatt. Hade hellre haft honom hemma.

Kvällen spenderades med att göra i ordning i köket samt att mysa lite till bolibompa med alla barnen. Lowe fick sig sedan ett bad och somnade gott. Även jag har nu tagit mig en dusch och även smygprovat en pirog som oxå smakade riktigt gott=) Nu ska jag lägga de stora barnen för att sedan själv krypa ner under täcket och titta på filmen "Dear John".
Återkommer med betyg på filmen=)
Natti

(Bilden lånad från Google)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0