Å så var det dags igen...

Herregud vad dålig jag är på uppdatering nu! Känner att dagarna försvinner fort som tusan. Har haft en sjuk liten pojk här vilket resulterade i 2 nästan helt sömnlösa nätter för mig då R jobbade just dessa nätter! Dessutom drog jag på mig samma förkylning men idag äntligen har jag fått tillbaka lite smak o lukt=) Passade ju bra eftersom vi var bortbjudna idag till mina föräldrar på julgransraskning med kalkonmiddag=)

Här hemma ser det just nu ut som värsta kaoset ( mer än vanligt ) då jag fick för mig o möblera om. Vi köpte en ny säng till Hampus vilket drog med sig både den ena o andra förändringen här hemma. Droppen var nog när mannen o min far skulle flytta en garderob upp och 2 jättegarderober till nedervåningen=) Då tror jag nog att båda hade lust o strypa mig. Hahaha...

Min längtan just nu är att komma igång med min träning! Vill så gärna komma i form igen och slippa ha ont överallt. Så när förkylningen har släppt lite till då jäkla!!!

Nu ska jag mysa lite m familjen till "Fångarna på fortet" så ha en fortsatt trevlig kväll=)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0