Inskolning och fika=)

Idag var vi åter på inskolning m Lowe. Idag kändes det faktiskt mkt bättre än igår. De där olämpliga leksakerna jag såg igår syntes inte till idag. Fick även träffa den andra förskoleläraren idag och hon verkar oxå toppen=)
Det som är tråkigt där borta är just att golven är stenhårda, hala och att det är så sjukt kallt! Ena tjejen erbjöd mig en kudde att sitta på pga av kalla golven, å då ska våra små barn sitta på dessa!!!!!!!

Inskolningen går annars som jag misstänkte. Lowe struntar ganska blankt i mig=) Idag tog fröken honom i handen när de skulle äta frukt och gick till köket medan jag stannade i lekrummet. Han hakade glatt på och var nöjd =)

Imorgon blir det åter en timme på dagis för honom och sedan ska väl det utökas nästa vecka. Sedan ska han även vara där själv nån gång. Kommer säkert gå kanon=)

Fick ett mess av min svägerska vid lunch och blev bjuden på fika hos henne. Vid 14 hämtade jag Felicia och vi åkte (även Lowe) upp till dom för en trevlig fika på nybakta muffins=) Tur jag har henne som drar ut mig ibland ;)

Nu ska jag strax fixa barnen i säng och sedan kolla hemsidan lite som jag har lovat en förening att få rätsida på =/

Ha en skön kväll

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0