18 timmar i sängen...

Insåg precis att jag spenderat 18 timmar i sängen. Om man räknar bort toalettbesöken igår kväll/natt när spysjukan hälsade på mig=(  Fy faan vad jag hatar spysjukan. Det började i torsdags kväll när R var i S-holm. Lille Lowe kräkte ner sig och sin säng ett par ggr på kvällen. Sen var allt lugnt. Han var lite vajsig i magen på lördagen o inte så matglad några dagar därefter. På natten till söndagen så kräktes R. Då var det hans tur till rumsarrest.

Igår kväll kände jag att jag började må illa men trodde det var inbillning. Efter att jag lagt alla barnen så kom huvudvärken och illamåendet höll i sig. Jag gick sedan upp o la mig och efter några turer till badrummet så insåg jag att även jag drabbats av magsjukan=(

Har legat till sängs sedan dess vilket inte är det bästa för min rygg och fogar men kraften finns inte heller till att göra ngt. Vill dessutom minska risken för de stora barnen att bli sjuka så jag håller mig till sovrummet resten av dagen.

Tänkte göra ett tappert försök till att snygga till bloggen för den ser för jävlig ut. Tyvärr infann sig inte den orken nu så jag lägger ner för tillfället och ska nog blunda ett tag till nu istället.

Hoppas ni andra klarar er.
Puss o kram

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0