Uppdatering...

Tyvärr hinns inte bloggen med riktigt som jag vill men försöker lägga in lite då o då.

Vad har då hänt sen sist? Sist jag skrev var jag ju så vansinnigt trött och nere. Natten till torsdagen skulle bli den värsta sedan Lowe föddes vad det gäller sömnbrist och skrik. Lowe har aldrig varit skrikig om nätterna utan mest gnytt till och lugnat sig med nappen men inte den natten. Han skrek som en galning till och från. Efter 2 turer in till min säng fick jag honom att somna som först kl 01! Själv somnade jag strax efter 02. Sedan var det dags igen för skrik och vakenhet vid 04 och därefter var det kört med sömnen för min del. Jag skulle ju upp och jobba på morgonen så jag kände hur hela kroppen skakade och tårarna kom när jag insåg att det bara var att kliva upp från sängen=( Jag slet mig igenom dagen och det gick faktiskt bättre än väntat och jag kände mig ganska ok när jag kom hem till familjen. Det blev en lugn kväll med lite mat o mys i soffan med bara R o lillan då Hampus sov hos en kompis.

Lördagen kom och vi passade på att röja lite på förmiddagen. Strax efter lunch fick vi för oss att åka till IKEA och köpa nya madrasser till sängen. Våra var gamla och utslitna så det var verkligen dags för det. Hade ju gärna velat kika lite om mer saker till hemmet men tiden gick så fort när vi provlåg madrasserna så det hanns inte med. Väl hemma så blev det lite god mat och mys med familjen i soffan.

Idag har vi haft kalas här hemma. för vem? Jo för mig som fyllde för 9 månader sedan och för R som fyllde för en månad sedan=) Bättre sent än aldrig. Jag blev ju firad när jag fyllde år men ville ju gärna bjuda igen på lite mat och tårta så det blev det idag. Alltid mysigt att få hit mina älskade bröder och föräldrar=)

Imorgon väntas nog en lugn dag och sen blir det träning för hela familjen vid 17=) Me lika! Jag har ju bara hunnit träna en gång denna veckan och det känns skit!  Näe, ändring på detta nu!!!
Nu ska jag slappa en liten stund vid tv:n innan jag stupar ner i min nya madrass=)

*KÄRLEK*

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0