Måndag morgon...

Vaknat: 04:09 av en glad Lowe som trodde det var dags att stiga upp men icke. Sov vidare till 07 efter några ytterligare ggr uppe o ge nappen.
Humör: Ganska gott trots oväder. Lite städ-och planeringshumör=)
Gjort: Ätit frukost, skickat barnen till skola o dagis, slängt i en maskin tvätt, hjälpt min mor med modemet, gett mellanmål till Lowe.
Planer: Hämta Felicia på förskolan,mer tvättande, göra matlistor, ev lite städ samt träning ikväll=)
Ser på tv ikväll: Ullared!
Lyssnar på: Tvättmaskinen.
Läser: Räkningarna=/
Frukost: 2 varma smörgåsar samt lite yoghurt.
Lunch: Rester från igår, mexikanska enchiladas.
Göra i kväll: Mysa med familjen och sedan skriva hemtenta.
Bästa idag: Som alltid mina underbara barn som både driver mig till skratt och vansinne=)
Sämsta idag: Vädret=(
Väder: Småregn, blåser, mörkt o kallt=(
Övrigt: Hoppas på att jag kan åka med till Ullared på torsdag!!!!!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny K

Hejhej gumman,, Du har så fina barn o du e såå duktig o håller på o träna o grejjar,, önskar jag åxå hade den motivationen,, På torsdag åker jag o några vänner åxå till ullared,, skulle vara kul om vi sågs där,, hihi Kram på dig o god natt .. pössis♥

2010-09-29 @ 02:07:31
Postat av: Linda

Men Johanna då, hur är det med uppdateringen på bloggen? Måndag hela veckan liksom :))Too busy med att hänga på Ullared? Jag vill också dit! Har aldrig varit där faktiskt..

Ser fram emot din visit!!! PUSS

2010-10-02 @ 15:11:56
URL: http://www.lindda-emma.blogspot.com
Postat av: Svar till alla

Men Linda!!! HAr du aldrig varit i Ullared?! Då ska vi ta en tur dit. Kanske ska ta m Jenny oxå o hyra en liten stuga över natten=) Längtar efter tills jag ska till dig oxå gumman=) Kram på er båda!

2010-10-05 @ 20:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0