Grymt...

Just nu är jag grymt dålig på o uppdatera vilket i stort sett beror på att jag är grymt trött o sliten just nu=(  Lowe har det verkligen grymt jobbigt med sina tänder. Sista veckan har han sovit grymt dåligt . Utöver att han troligen har ont så är han dessutom förkyld, dreglar som en galning, skiter som en toker och är gnällig som en grinis=( Är det fler besvär man kan få i samband med att man får tänder? I så fall har han nog det oxå...  Sista 3-4 nätterna har jag nog sovit ca 8 timmar sammanlagt vilket känns så jag ska upp o lägga mig nu. Har en dag imorgon då det ska tas foto på dagis, föräldramöte och förmodligen en liten nervös tjeja som ska opereras på torsdag=( Innan jag somnar vid tangenterna så vill jag önskar er en grymt god kväll=)
Kram

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny M

Skickar en grymt stor styrkekram! Hoppas din dag blir grymt bra!

2010-10-06 @ 07:06:02
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se/
Postat av: Linda

GRYMT INLÄGG BABE!! Hoppas det löser sej snart så ni alla får vila. När du kommer hit så får du sova natten igenom! Puss

2010-10-06 @ 20:34:05
URL: http://www.lindda-emma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0